|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 Rättvik
Snabbkoll och det verkar bli favorit betonat.
Länk till dalatravets tips. Han tippar ingen favorit. Www.dalatravet.se/spela/tips-rattvik/ |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Avslag på Goop i andra?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
enligt tipparen, enda hästar jag kan tro är närheten av vinna om piraya är kass är 6 och 10 , långskott från andra sidan planen är 3 Aztec.
men det ska mkt till innan piraya förlorar ett sånt här lopp. måste höra vad goop säger. Eller kanske är som Bosse i boden, tippar "hemma hästar" även om sebastian K är med i ett norrlandslopp
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Känns väl som det finns en del roliga drag idag. Prince Cobol 10% i första va ju fin senast när Ville bara bombade runt. Såklart sämre läge och kusk idag, men tar med den ändå. Mr Miles 8% i andra var ju riktigt fin när den slog Green Bax, om Goopens har en dålig dag så känns kan den absolut vinna. I tredje är det väl dags för Junior Troy? Trodde Goop hårt på senast, mer passande motstånd idag. Anders Gigant i sista slipper ju Alexis Goodland idag, borde ha bra vinstchans.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Men SNÄLLA NI! Det är väl Lasse Lindh!? eller "Looser-Lasse" som han kallas i Dalarna som gjort tipsen!? Sveriges i särklass sämsta tipster som inte kan se skillnad på en älgtjur och en häst... Bodde i Avesta i 3 år för många år sedan... Lindh satte typ två spikar under denna tid o det var de två gånger Järvsöfaks gästade Romme....
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pinyata Gel i Tredje är väl bästa hästen i loppet. Visade plusform senast och borde väl vara favorit? så till 21% just nu tycker jag den är klart intressant.
Visst 2 Disney Tooma spetsar troligen, men Mr Vox kommer också laddas från start då den är klart bäst i ledning, så inledningen kommer troligen gå fort, med lite tur blir det lite längre körning om ledning och då är väl pinyata klar eller? Klart Kuskplus denna gången också. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
TT sågar Disney Tooma vilket jag inte riktigt förstår...detta är en lördagshäst med grymma förutsättningar idag, men som vanligt så måste tipstjänsterna hitta motbud när den är favorit...
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tycker att Kontio har sin bästa tid bakom sig men han ska få chansen som grundpelare i mitt system.I första tar jag med långskottet Mahony med.Duffmans långsamhet från start ger Goop fördel att gå fram och överta, annars profiterar Pedersen på körningen.
1 - 1,2,6,11 2 - 5,10 3 - 3,6 4 - 10 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jorma och voltstart går inte alltid så bra ihop. Helgarderade sista. Jag tror Goopen tar de två mittloppen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hade han inte legat så lågt på Global Patriot så hade det varit en spik, nu tog jag fyra streck.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fan, fick känsla i sista sväng att Cobol skulle hålla undan. Har inte med mig marginaler i upploppsstrider just nu :(
|
|
|
|
|
|
|
|